Spolupráce s tímto světovým lídrem v oblasti technologií a poradenství posune tým do nové dimenze, pokud jde o digitální řešení a zapojení fanoušků
Scuderia Ferrari HP oznamuje víceletou smlouvu s IBM
Společnost Scuderia Ferrari HP s potěšením oznamuje uzavření víceleté smlouvy se společností IBM, předním poskytovatelem technologií a odborných znalostí, s platností od 1. ledna 2025. Toto partnerství spojuje dvě společnosti, které spojuje láska k výzvám, inovacím, dokonalosti a snaze o vysoký výkon. Díky skvělým zkušenostem společnosti Scuderia Ferrari HP s Formulí 1 a špičkovým technologiím IBM je cílem partnerství nově definovat digitální transformaci toho, co souvisí se zážitkem a zapojením fanoušků na závodní dráze i mimo ni.
Scuderia Ferrari, HP i IBM věří ve využití síly technologií k dosažení nejlepších výsledků. Partnerství bude implementovat řešení, která posunou zapojení fanoušků na zcela novou úroveň, transformují zážitek fanoušků prostřednictvím inovativních technologií a zároveň maximálně využijí digitální ekosystém Scuderia Ferrari HP. Jako prémiový partner týmu v oblasti IT poradenství využije IBM své odborné znalosti a nástroje k vytváření špičkových digitálních řešení, která přivedou fanoušky přímo do centra dění.
Partnerství s IBM
Partnerství s IBM bude zahrnovat různé iniciativy zaměřené na zábavu fanouškovské základny Scuderia pomocí platformy pro interaktivní obsah na vysoké úrovni, a to vše při posouvání digitální dostupnosti na další úroveň. Obě společnosti se zavázaly hledat nové způsoby, jak zaujmout mladší publikum a aplikovat nové technologie k zajištění udržitelné a inkluzivní digitální budoucnosti.
Lorenzo Giorgetti, Chief Racing Revenue Officer, Ferrari
„Jsme hrdí na to, že můžeme zahájit toto partnerství s IBM, jednou z nejprestižnějších společností na světě, která nabízí technologické a konzultační znalosti. Naše dvě společnosti sdílejí hodnoty, jako je snaha o dokonalost a touha vždy posouvat hranice v příslušných oblastech činnosti, stejně jako kombinovat naše technologie a dovednosti k dosažení nejvyšší kvality a špičkové technologie. IBM, stejně jako Ferrari, hledá talentované lidi pro růst svého týmu, a proto je dokonalým partnerem, který přináší nový rozměr nadšencům do motorsportu a našim věrným fanouškům v době, kdy Formule 1 nikdy nebyla mezi mladými jezdci tak oblíbená. Díky spolupráci s IBM nabídneme fanouškům Scuderia Ferrari HP bezprecedentní zážitky, které otevřou dveře Scuderie vnějšímu světu, a zároveň budeme spolupracovat na mnoha dalších frontách při vytváření aktivací, které budou generovat hodnotu pro obě značky.“
Jonathan Adashek, senior viceprezident pro marketing a komunikaci, IBM
„Ve Formuli 1 záleží na sekundách, ať už je to na trati nebo mimo ni. Schopnost společnosti Scuderia Ferrari HP rychle poskytovat prvotřídní poznatky ze svých bohatých dat se stane pouze díky výhodám technologií. Spojení vášnivé fanouškovské základny, historického významu a nejnovějších inovativních datových a analytických řešení jedinečně umožňuje společnosti Scuderia Ferrari HP růst globální angažovanosti a zároveň modernizovat své digitální operace.“
Zdroj: Scuderia Ferrari HP