
Výroky pilotů po nedělním závodě
Yuki Tsunoda (AT04-02, Car 22) Závod – pos. 11
„Tempo závodu bylo lepší, než jsme očekávali, ale zároveň je velmi frustrující, že nás minuly body. Rozhodujícím momentem byl start protože jsem ztratil několik pozic s Williamsem a jejich rychlost na rovince byla příliš silná takže se nám je nepodařilo předjet. Jsem spokojený s hospodařením s pneumatikami, i když jsme bojovali víc, než jsme si mysleli. Jakmile jsme chtěli tlačit, pneumatiky se začaly přehřívat a já začal klouzat a ztratit zadní část. Máme více práce na vývoji vozu, abychom mohli důsledně bojovat se středem pole, počínaje závodem v Saúdské Arábii. Vzhledem k tomu, že jsme měli problémy s výkonem ve vysoké rychlosti, v Saudské Arábii to může být obtížné, ale zůstávám pozitivní. Jsem si jistý, že tým a já dokážeme z auta vydolovat rychlost, abychom mohli získávat body.“
NYCK DE VRIES (AT04-02, AUTO 21) ZÁVOD – POS. 14
„S naším dnešním závodem jsem docela spokojený. Je zřejmé, že to mohlo být lepší a je co zlepšovat, ale z hlediska výkonu bylo naše závodní tempo slušné. Vzhledem k tomu, kde jsme začali, to byl dobrý den, protože jsme mohli stále bojovat s auty kolem nás To, že jsem se nedostal do boxů pod VSC, znamenalo, že jsem po zbytek závodu jel na tvrdé směsi pneumatik, ale nakonec nám kilometry a zkušenosti pomůžou pro sezónu. Body dnes nebyly možné, takže hledíme dopředu do Saúdské Arábie, která je o něco rychlejší, což znamená, že střed pole bude opět vypadat jinak. Víme, že je před námi ještě hodně práce, ale jako tým budeme i nadále tvrdě pracovat na oblastech, které vyžadují zlepšení. poskytněte nám silnější výkon .“
JODY EGGINTON (TECHNICKÝ ŘEDITEL)
„Jak Yuki, tak Nyck dnes v noci odvedli vynikající práci od zhasnutých světel až po šachovnicovou vlajku. Dobře zvládli pneumatiky, poskytli dobrou zpětnou vazbu na boxovou zídku a podali dobrý výkon. AT04 nadále jede velmi spolehlivě, což je pozitivní. a přestože jsme dnes večer bojovali o konečné bodové pozice s Yuki – s Nyckem také zajížděl solidní časy na kolo – chybí nám především přilnavost. Klíčem k vyřešení tohoto omezení je náš vývoj aerodynamiky, takže na toto se zaměřujeme. Povolat Yukiho pod VSC na jeho poslední pit stop bylo bez rozmyslu, ale promeškali jsme tím, že jsme ve stejnou chvíli nepovolali Nycka, takže strategická skupina musí projít čísla, aby zjistila, proč se tak stalo. I když je první závod sezóny za námi, závody v oblasti vývoje aerodynamiky pokračují bez omezení, přičemž aero a výrobní skupiny se zaměřují na průběžné poskytování aktualizací, aby se výkonnost posunula vpřed.“

FRANZ TOST (VEDOUCÍ TÝMU)
„V první řadě blahopřeji týmu Red Bull Racing k fantastickému začátku sezóny, když skončil s jedničkou-dvojkou a tak daleko před zbytkem pole. Z naší strany nejsem s naším výkonem spokojen. Z technického hlediska z pohledu, máme na čem pracovat, protože auto není na takové úrovni, jakou bych očekával. Víme, kde jsou nedostatky vozu, a musíme pracovat na zvýšení výkonu pomocí nových upgradů, což doufám bude být efektivní, když dorazí. Po kvalifikaci na P14 a P19 jsme se dokázali v závodě vzpamatovat a musím říct, že oba jezdci odvedli dobrou práci. Yuki tvrdě tlačil, aby skončil v top 10, ale bohužel mu uniklo. Nyckovi se v závodě také dařilo, bylo pro něj důležité naučit se vlastnosti vozu v závodních podmínkách a získat co nejvíce zkušeností.“
Zdroj: Scuderia AlphaTauri