
PIERRE GASLY (AT03-04, CAR 10)
FP 1 – NEJLEPŠÍ KOLO: 1:21,422, POS. 8., 23 KOL
FP2 – NEJLEPŠÍ KOLO: 1:20,917, POS. 11., 28 KOL
„Je to dobrý pocit být opět v Barceloně. Dnes to nebyl náš nejlepší pátek, bylo to extrémně těžké. Zdá se, že nemůžeme dostat auto tam, kam chceme, podmínky nejsou příznivé a je těžké se s tím vyrovnat, ale to je stejné pro všechny. Pro nikoho to nebude snadný závod, auto nikdy nemělo rádo tyto super vysoké teploty, takže budeme muset vše analyzovat a zjistit, co je pro nás nejlepší, abychom z toho vytěžili maximum. Je spousta věcí, které musíme dnes večer zlepšit, a po zítřejším FP3 se můžeme podívat, co je pro nás v kvalifikaci dosažitelné. Nejsme příliš daleko od top 10, takže se musíme soustředit na sebe a doufejme, že zítra budeme ve Q3.
YUKI TSUNODA (AT03-02, CAR 22)
FP 1 – NEJLEPŠÍ KOLO: 1:21,814, POS. 10., 28 KOLFP 2
FP2- NEJLEPŠÍ KOLO: 1:21,285, POS. 14., 29 KOL
„Momentálně nejsem s autem spokojený. Zítra nás čeká spousta práce, pokud se v kvalifikaci zaměřujeme na Q3, ale myslím, že je to možné, stále máme další trénink, abychom provedli změny na voze a vytěžili z tohoto balíčku maximum. Momentálně víkend probíhá hladce, takže doufám, že to bude pokračovat a v neděli budeme moci sbírat body.“
JONATHAN EDDOLLS (HLAVNÍ ZÁVODNÍ INŽENÝR)
„Ačkoli Barcelona je trať, kterou tým i piloti dobře znají, podmínky byly výrazně odlišné od podmínek při zimních testech s teplotami na trati blízko 50 °C. To mělo významný dopad na výkon pneumatiky, jak přilnavost, tak rovnováhu, přičemž jízdní vlastnosti byly přehnané. Měli jsme rozsáhlý plán testů v FP1 napříč auty po aero a mechanické stránce, což nám umožnilo potvrdit některé teorie před závodem a poté jsme toto učení přenesli do FP2. FP2 byl zaměřen na krátkodobý výkon na měkké sadě pneumatik a poté na dlouhodobý výkon, aby se vyhodnotily nejlepší pneumatiky pro závod. Měkká sada pneumatik má největší přilnavost, ale také mají vyšší degradaci ve srovnání se středními a tvrdými pneumatikami, takže musíme přezkoumat nejlepší volbu pro neděli, která bude podle očekávání nejteplejším dnem víkendu. I když jsme provedli změny na voze pro FP2, ani jeden z pilotů nebyl s vyvážením úplně spokojený, takže dnes večer máme hodně práce na analýze dat a nastavení vozu co nejlépe na zítřek.“
Zdroj: Scuderia AlphaTauri