Operace Peugeot #CAMOCATCH: Výzva je spuštěna

Operace PEUGEOT #CAMOCATCH, která zapojuje širokou veřejnost do uvedení nového modelu E-3008, vstupuje do své závěrečné fáze: #CAMOCATCH CHALLENGE. Každý, komu se podaří vyfotit jeden z testovacích prototypů E-3008 v provozu, může získat odměnu v podobě účasti na mezinárodních testovacích jízdách.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008, zcela nový elektrický fastback, nabízí ještě více inovací než kdy dřív. Obvykle se prototypy skrývají a snaží se uniknout očím veřejnosti. Nový model E-3008 jde však s kůží na trh. Neusiluje o to, aby se před fanoušky schoval, naopak, chce být odhalen při testování v běžném provozu. A dokonce za to nabízí možnost zúčastnit se exkluzívní akce!

V květnu, během první fáze operace, dal Peugeot na svých sociálních sítích hlasovat o nových kamuflážích určených pro prototypy nového modelu E-3008. Během června se na jednotlivých sociálních sítích značky sešly tisíce hlasů a byly vybrány tři motivy kamufláží:

  • Téma „Street Art“,
  • Téma „Optic Art“,
  • Téma „Proto’type“,

Tyto kamufláže byly v červnu vyrobeny a použity na nové vozy Peugeot E-3008, které v létě absolvují závěrečné vývojové testy na evropských silnicích.

#CAMOCATCH CHALLENGE

#CAMOCATCH CHALLENGE vyzývá v tomto období každého, kdo bude mít to štěstí a uvidí některý z těchto maskovaných vozů Peugeot E-3008, aby jej v souladu s bezpečnostními předpisy vyfotil a snímek zveřejnil v období od 15. července do 15. srpna na svých sociálních sítích (Facebook a Instagram) s hashtagem #CAMOCATCH a @PEUGEOT.

Všechny maskované vozy E-3008 jsou opatřeny QR kódem. Jeho naskenováním se dostanete na webovou stránku akce #CAMOCATCH.

Značka následně provede vylosování 6 výherců (každý bude v osudí jen jedenkrát), kteří budou pozváni, aby si nový model E-3008 v předpremiéře exkluzivně vyzkoušeli během mezinárodních novinářských testů.

 Peugeot odhalí model E-3008 v září letošního roku.

Značka od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce a partnerství s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní publikum prostřednictvím sociálních sítí, kterou značka iniciovala s cílem představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.

Zdroj: Peugeot Česká republika