Nový Mégane E-TECH PLUG-IN – otevření objednávek

Vedle elektrických modelů Renault doplňují nabídku značky Renault na trhu modely  „full hybrid“ (Clio) a „plug-in hybrid“ (Captur a Mégane Grandtour). Otevírají se objednávky na nový Mégane E-TECH PLUG-IN v karosářské verzi hatchback.

Nový Mégane E-TECH PLUG-IN

Nový Megane těží z nedávného faceliftu, který přinesl modernizovaný interiér i exteriér, nový multimediální systém Easy Link či inovativní asistenční systémy.

Motorizace E-Tech Plug-in Hybrid je již v prodeji na karosářské variantě Grandtour a nyní přichází do nabídky klasického hatchbacku.

Tato pohonná jednotka kombinuje výhody elektrického pohonu bez obav z dojezdu. Kombinovaný výkon spalovacího motoru a 2 elektromotorů dosahuje 160 koní a díky baterii o kapacitě 9,8 kWh (400V) umožňuje čistě elektrický dojezd až 50 km (WLTP) v kombinovaném cyklu a až 65 kilometrů v městském cyklu (WLTP City).

Inženýři Renaultu vyvinuli revoluční řešení pro hybridní pohony, které jsou předmětem více než 150 patentů a který nese název E – TECH. Tato hybridní technologie využívá rovněž odbornost stáje Renault DP World F1 Team, která umožňuje sdílení technologií vyvinutých pro F1, přizpůsobených sériovým hybridním vozidlům.

Tento nový pohon je založen na hybridní soustavě zvané „sériově-paralelní“, nabízející maximum kombinací a maximální úsporu CO2 při provozu. Je to skutečný hybridní pohon, a nikoli elektrifikovaný termický motor, přizpůsoben jakémukoli využití, s nímž se zákazníci střetávají (mimoměstský provoz, město, dálnice).

Pohonný agregát

Pohonný agregát společný hybridním pohonům Renault existuje ve dvou variantách: E-TECH pro „full hybrid“ (HEV neboli „hybrid“) a E-TECH Plug-in pro „plug-in hybrid“ (PHEV neboli „dobíjecí hybrid“).

Pohonná jednotka v modelech E-TECH se skládá celkem ze tří motorů, jednoho spalovacího a dvou elektrických.

Spalovací motor byl vyvinut v nové generaci pro optimální využití hybridního pohonu a používá nejmodernější technologie umožňující optimalizaci účinnosti a výkonnosti současně. Centrem inovací ve verzích E-TECH je automatická sekvenční převodovka. Tato rychlostní skříň s ozubenými koly nemá spojku ani synchronizátory, což umožňuje snížit tření a tím pádem i omezení energetických ztrát.

 

Více informací naleznete ZDE