Nová Dacia Spring – elektrická revoluce vyhrazená exkluzivně pro všechny

  • Pár hodin do začátku jara! A spolu s ním se blíží i nová Dacia Spring!
  • Dacia slaví jaro v ulicích a razantně a se vší pompou ohlašuje příchod Dacie Spring ztělesňující elektrickou revoluci dostupnou všem.
  • Elektromobilita je konečně zpřístupněna i široké veřejnosti, a to s tímto elektromobilem za nejdostupnější cenu na evropském trhu, který „je vyhrazen exkluzivně pro všechny“.
  • Dacia Spring, je k dispozici ve Francii pro první předobjednávky od 20. března 2021 , který je zároveň prvním jarním dnem.

Dacia Spring

Dacia Spring,  prostorná, vybavená motorem 100 % na elektrický pohon a s dojezdem v řádu 230 km WLTP (305 km WLTP city), zahajuje novou éru: éru elektromobility přístupné pro všechny. Je to elektromobil za nejdostupnější cenu na evropoském trhu.

Pro oslavu této revoluce si značka DACIA zcela přirozeně vybrala den, kdy přichází jaro, a zahajuje možnost prvních předobjednávek vozidel formou on-line prodeje počínaje 20. březnem 2021, kdy bude zároveň:

  • obklopena na asfaltu pouličními umělci, aby bylo dostatečně známo, že Spring je tady #SpringIsComing
  • a ukáže se rovněž v barevné a zábavné reklamní kampani, aby ukázala elektromobil, který je konečně dostupný široké veřejnosti.
Dacia Spring

Nová Dacia Spring. 100 % elektrická. Exkluzivně pro všechny

Protože vozidlo může nabídnout to nejpodstatnější a přitom být „zábavné“, vytvořily Dacia a Publicis Conseil kampaň bohatou na barvy, která připomíná celou filozofii značky, to znamená zpřístupnit vše podstatné, co k automobilu patří, úplně všem.

Kampaň, kterou vytvořil v Madridu James F. Coton, na základě cover verze „Mad World“, jež prezentuje Noëm, srovnává dva světy, které žijí vedle sebe, aniž by se vzájemně vyvracely: svět ultra exkluzivity a inkluzivní svět spojený s Dacií.

Slogan kampaně zní: „Nová Dacia Spring. 100 % elektrická. Exkluzivně pro všechny.“, protože některé věci musí být přístupné všem, včetně elektromobilů.

Tato kampaň opět převrací naruby pravidla a podílí se na definitivním zařazení Dacie jakožto elementu, který umí vyvolat zemětřesení na trhu s automobily. Značka, která jednoduše nabízí vše podstatné.

Reklamní spot bude přístupný pro média na webu Dacie od soboty 20. března.

V České republice začíná reklamní kampaň ve stejné období

#ExkluzivneProVsechny

#SpringIsComing, Elektrická revoluce se dala do pohybu!

Dacia vyráží na kampaň vedoucí skrze několik velkých evropských měst, aby se během akce #SpringIsComing, organizované agenturou Hopscotch, zmocnila asfaltu. A protože všechny velké změny se rodí na ulici, Dacia se spojila s angažovanými pouličními umělci, aby vnesla svěží vítr do mobility. Mobilita 100 % na elektrický pohon, konečně přístupná všem, a to vše jen díky Dacii Spring.

Dacia představí výtvory pěti inspirativních pouličních umělců, kteří zahalili ulice Paříže, Madridu, Milána a Bukurešti do svých originálních děl.

Pokud se široká veřejnost připojí na sociální sítě Dacie od 20. března tohoto roku, bude moci objevit díla talentovaných umělců uznávaných pro jejich angažovanost v oblasti podpory umění bez jakýchkoliv omezení: William Roden (Paříž), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milán) a Sweet Damage Crew (Bukurešť).

V průběhu následujících týdnů budou moci obyvatelé Paříže, Madridu, Milána a Berlína spatřit 150 „clean tags“, které se objeví na chodnících zmíněných měst. Každý tag umožní široké veřejnosti objevit jednu z předností nové Dacie Spring. Pokud si pěší přímo naskenují QR kódy uvedené na zemi, dostanou se k úplné prezentaci elektromobilu, který je nabízen za nejdostupnější cenu v Evropě, a ti nejvíce nadšení fanoušci si mohou Dacii Spring rovnou i objednat.

Setkání je naplánováno na sobotu 20. března na webu Dacie – připojte se a objevme společně díla všech těchto pouličních umělců.