Na klesajícím tuzemském trhu dokázal Opel zvýšit svůj tržní podíl a je zpět v TOP10 importérů

 

„I přes klesající trh jsme v roce 2022 dokázali v ČR zvýšit prodeje OA+LUV modelů až na 5409 vozů, čímž se nám podařilo meziročně vylepšit tržní podíl, který se vyšplhal z 2,36 procent na 2,59 procenta,“ říká Josef Šopík, šéf českého zastoupení tradiční německé značky. „Vyšší tržní podíl znamenal i posun Opelu směrem vzhůru v žebříčku importérů – Opel se vrátil do TOP10 importérů a našim cílem je, aby svou pozici v první desítce importérů nejenom obhájil, ale stále posiloval.“

SUV Opel Crossland

Za výborné výsledky na slábnoucím českém trhu vděčí Opel především oblíbenému kompaktnímu SUV Crossland, které se stalo nejprodávanějším Opelem na tuzemském trhu – zákazníci si jich vloni odvezli celkem 1580 a Crossland se tak stal druhým nejprodávanějším vozem celé své B-SUV třídy.

Opel je „skokanem roku“ v segmentu lehkých užitkových vozů

Titul „skokana roku“ si Opel může připsat v segmentu lehkých užitkových vozů:

„Na LCV trhu jsme vloni umístili 1300 vozů, což představuje meziroční nárůst o více než 45 %! Adekvátně raketově stoupl i náš tržní podíl, a to ze 4,55 % na 7,69 %,” říká Jakub Kučmaš odpovědný za prodeje značky Opel v ČR. Opelu se v právě skončeném roce podařilo uzavřít několik velkých flotilových zakázek, a to i mezi zájemci o elektrické dodávky. Hlavním tahounem LCV byznysu značky Opel v ČR ale zůstává poctivé a spolehlivé Movano nové generace.

2020 Opel Mokka & Mokka-e

Opel si věří i pro rok 2023:

„Počítáme, že růstový trend si udržíme i v nadcházejícím roce – věříme si i proto, že letos uvedeme hned několik velmi výrazných novinek. V první řadě vyjede nové kombi Astra Sports Tourer, které určitě osloví i flotilové klienty. Populární Corsa projde faceliftem a vylepšujeme i nabídku našich elektromobilů – například elektrická Mokka Electric nyní ujede na jedno nabití přes 400 kilometrů,“ uzavírá Josef Šopík.

2020 Opel Mokka-e

Zdroj: Opel CZ