ABT je zpět v sezóně 9, když se jeden z původních týmů vrací na startovní rošt, tentokrát poháněna Mahindrou a za volantem usedají piloti Robin Frijns a Nico Mueller.
ABT CUPRA Formula E Team
Původně ve spolupráci s legendárním německým výrobcem Audi byl vítězný tým ABT Sportsline jedním z nejdéle se objevujících týmů na startovním roštu. Odstartovali vítězstvím hned v prvním závodě v Pekingu v roce 2014. Se známou dvojicí pilotů Lucas di Grassi a Daniel Abt se ABT ocitli v honbě za šampionátem od samého začátku. V úvodní sezóně skončil di Grassi v průběžném pořadí na třetím místě pro jezdce i tým v příslušném pořadí.
Di Grassi i nadále držel ABT a Audi v ostrém závěru, druhý v hodnocení týmů i jezdců, přičemž di Grassi sváděl celosezónní boje, aby se dostal na pouhých pár bodů od hlavní ceny.
Následující sezóna byla svědkem toho, že di Grassi získal pocty pro nejlepšího jezdce s dalším žhavým bojem v průběhu sezóny a byl to další druhý v pořadí týmů. Nejlepší týmový výkon ABT ve 4. sezóně, partnerství ABT/Audi přineslo ovoce o pouhé dva body a získalo týmovou trofej.
Audi a ABT opustily sérii na konci 7. sezóny s působivými statistikami: 14 vítězství a 47 umístění na stupních vítězů spolu s úspěchem jejich týmů a jezdců.
Tyto výkony zajišťují, že ABT stále výrazně figuruje v nejvyšších celkových statistikách jako jeden z nejúspěšnějších týmů – dokáže i nadále dosahovat solidních výsledků s pohonnými jednotkami Mahindra a Robinem Frijnsem a Nico Muellerem v kokpitu?
Zdroj: FIA Formula E
Foto: Cysnews