Site icon Cysnews

Instalatér 

Kupferfittings (v.l.n.r.): Endkappe, Winkel 45° innen-innen, Bogen 90°, T-Stück, Reduzierstück, Muffe und Winkel 45° innen-außen.

Ve dnešní době když věčíná lidi snaží se najít práci v IT nebo managementu sehnat dobrého řemeslníka je na cenu zlata.Instalatéři jsou rozdělené do dvou sektorů, stavební a soukromy. Instalatér je řemeslník kterého docelo často hledájí lidi k opravě naléhavě havárii vody, topení nebo ucpaného odpadů, pokud se jedná o soukrome sector. Což je pochopitelné a velmi logicky, protože nemůžeme nikdy planovát že náhodně praskne trubka, ucpé se potrubí nebo začne tec bojler.Před 8 lety jsme sami čelili takovému problému.Následně přesně pro takové případy jsme rozhodlí  založit instalatérskou a topenářskou pohotovost. Naší technicí dokážou k vám dorazit ve svátcích, o vikendu, pozdě večer nebo v nocí.

“Dobře” řeknete vy, ale za jak dlouho?

Chápeme že když vznikne problém spojení s vodou, tak ještě horší co se může stát je to čekání na instalatéra. My snažíme se dojet co nejrychlejší, v urgentních a havarijních případech věčíno to trvá od 20 do 60 minut od zavolání, záleží na dopravní situace.

Profesionálové – Poprvé chtělo by řict že naší firma pečlivě vybírá každého zaměstnance, ověřuje je znalostí, praxe, zkušeností nejen papirově ale i ve skutečností. Do naší společností dostanou jen 2 instalatéry z 10 uchazečů. Chceme poskytovat kvalitní služby a proto pečlivě provádíme výběrové řízení na instalatéra.

 

Žádná hodinová sazba – pracujeme jen na úkol, proto v naším zajmu je dorazit k vám co nejdříve, kvalitně odvest prací a pokračovat dál.

 

CRM – My použiváme CRM system Customer Relationship Management – tedy v překladu řízení vztahů se zákazníky. Na rozdíl od instalatéru stare školy, které zapisují objednávky na papirek od sešitu, my víme a pamatujeme  o každém zákazníkovi, CRM automaticky plánuje nejkratší cestu k vám, i když budeme mít zpoždění, CRM automaticky upozorní instalatéra a ten jíž zavolá vám a upozorní na zpoždění.

Logistika  – Dispečer přijímá objednávky a třídí to podlé vzdáleností instalatéra od vaší adresy 

Material – Většinu materiálů už máme v autě, připraveny jsme na jakoukoliv havarku, buď se jedna o ppr plastové potrubí, výměnu sifonu, expanzní nádoby, radiatoru nebo vodovodní baterii. Instalatér každé ráno naskladňuje svuj pohotovostní vůz potřebným materiálem 

Zvykly jsme jednat na rovinu, reklamace muže se stat u kohokoliv jak u světových značek tak i u nás. Ale každou reklamace řešíme maximálně do 48 hodin, jen že pokud se jedná o havarijní případy, tak to řešíme ihned.

 

My snažíme se vždycky odhadnou nejpřísnější cenu, vždy říkáme to předem po telefonu.

Cena se nemění, pokud se nemění podmínky dodání služeb, i když se stane že po příjezdu instalatér zjistí že cena bude vyšší, technik vždy vás o tom uporní před začátkem práci. 

No jo, ale takhle může se chlubit každá firma, jaké jsou dukazy? 

Je to jednoduche, podívejte na naše hodnocení na googlu, kde jsou reální zákazníci z Prahy a okoli pišo nám recenze.

 

Jsme Firma, která má za cíl poskytovat kvalitní instalatérské a topenářské služby vždy včas, nejlepší odměna pro nás je dobre hodnocení zákazníka a jeho spokojenost. Věříme že jen tak se da podnikat a budovat nejen business a dobre jmeno společností na které jsme pyšní. 

Píšou zakladatele instalatérské firmy “vmb-servis” Liashenko Roman a Oleksandr Shankovskiy

titulní ilustrační foto : Autor: Torsten Bätge – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1929467

Exit mobile version