Site icon Cysnews

Roland-Garros 2023, značka Renault nastupuje na síť

Renault se stal prémiovým partnerem French Open v roce 2022.

Na letošním ročníku, který se koná od 22. května do 11. června, se na turnaji objeví logo značky, které bude například k vidění na sítích pěti hlavních kurtů (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu a kurty č. 7 a 14). Partnerství bylo v roce 2023 posíleno o nové iniciativy a je pro obě značky ideální příležitostí k propagaci jejich společné ambice šířit vlajku Francie po celém světě.

PROTOTYP RENAULT 5 OSLAVUJE ROLAND GARROS

Renault 5 Prototype vzbudil v roce 2021 pozornost svou žlutou karoserií a jistě bude vzbuzovat rozruch i nadále. V rámci partnerství Renaultu s French Open získal tento předskokan plně elektrického městského vozu nový saténově bílý metalický lak.

Retro-futuristický vůz zahrnuje také vizuální pocty stadionu Roland-Garros, jako je například symbolický kříž svatého Ondřeje na bočních mřížkách a podsvícené logo Roland-Garros, které zaujímá čestné místo v místě, kde se dříve nacházelo ikonické číslo 5.

Pro dotek ležérní a zároveň elegantní elegance jsou kontury oken zdobeny chromovaným saténem a ráfky eloxovanou modrou barvou.

Nová podoba prototypu Renault 5 je speciální verzí pro French Open a předobrazem budoucího sériového modelu, který má být představen v roce 2024.

ELEKTRICKÝ VOZOVÝ PARK

Renault poskytuje na turnaj Roland-Garros flotilu 185 vozidel, z toho 90 vozů Mégane E-Tech Electric, 30 vozů Austral E-Tech full hybrid a 20 vozů zcela nového vozu Espace E-Tech full hybrid.

U příležitosti 30. výročí modelu Twingo, který si svými zábavnými barvami a atraktivním designem získal celé generace zákazníků, budou navíc fanoušky a hosty na stadion dopravovat tři dodatečně upravené elektrické verze vyvinuté ve spolupráci se společností R-FIT.

Návštěvníci budou moci cestovat na turnaj udržitelným způsobem díky zelené lince Renault. Řešení Zity free-floating car sharing od společnosti Mobilize umožní fanouškům dostat se na Roland-Garros a zaparkovat v blízkosti stadionu na jednom z pěti parkovacích míst Zity.

 ZAPOJUJE SE ŘADA AMBASADORŮ SPOLEČNOSTI RENAULT

Roland-Garros je klíčovou událostí v mezinárodním sportu. Během tohoto dlouho očekávaného každoročního turnaje, jediného grandslamového turnaje, který se hraje na antuce, se diváci z celého světa chodí dívat na dění v Porte d’Auteuil v západní Paříži.

V druhém ročníku tohoto partnerství se Renault do svého závazku opře o nový film.

Hraje originální soundtrack písně „It’s the Most Wonderful Time of the Year“, který odráží vzrušení a radost při zahájení turnaje. Antuka padá z nebe jako sníh a pokrývá ulice a města po celém světě. Amatérští i profesionální hráči z celého světa – Evropy, Asie, Latinské Ameriky i dalších zemí – oslavují začátek Roland-Garros.

 

GIVE ME 5: VYHRAJME TO!

Give Me 5 je CSR iniciativa značky, která se zaměřuje na pomoc mladým lidem z méně privilegovaných čtvrtí.

V rámci této iniciativy obnovuje Renault během French Open soutěž „Let Challenge“. Pokaždé, když podávaný míč zasáhne horní část sítě, než spadne na druhou stranu, věnuje Renault na tuto iniciativu 100 eur. Na Roland-Garros 2022 bylo vybráno celkem 161 400 eur a Renault tuto částku navýšil na 235 000 eur – což umožnilo výstavbu tří tenisových kurtů v Lyonu, Marseille a Grigny.

Po uvedení programu Give Me 5 do života na těchto prvních třech místech ve Francii a díky zapojení tří ambasadorů v sestavě Renault je letošním cílem rozšířit projekt ve Francii díky spolupráci s Lucou Van Assche a sdružením Fête le Mur.

Program se rozšířil i do dalších zemí: Togo s Félixem Auger-Aliassimem, Nizozemsko s Diede de Groot, Argentina s Gabrielou Sabatini a Brazílie.

Program Give Me 5 nebyl vyvinut pouze za účelem zlepšení přístupu k tenisu – snaží se také zpřístupnit cvičení hudby a juda mladým lidem opět z méně privilegovaných čtvrtí.

„Jsme velmi rádi a hrdí na to, že můžeme posílit naše partnerství s Roland-Garros: 75 % vozového parku, který poskytujeme pro turnaj, je elektrických; logo Renault bude umístěno na sítích na kurtech; s podporou našich ambasadorů zintenzivňujeme náš sociální a solidární projekt Give Me 5; široká veřejnost si bude moci prohlédnout prototyp Roland-Garros Renault 5, 4EVER Trophy a zcela nový plně hybridní Espace E-Tech. To vše ukazuje, jak rychle se Renault obnovuje,“ říká Arnaud Belloni, vedoucí globálního marketingu značky Renault.

 

ŠIROKÁ VEŘEJNOST POPRVÉ UVÍDÍ TŘI NOVÉ MODELY

Renault bude po celou dobu turnaje provozovat stánek v areálu Roland-Garros, kde budou moci diváci objevit dva předváděcí vozy, Roland-Garros Renault 5 Prototype a 4EVER Trophy, a také zcela nový plně hybridní Espace E-Tech.

 

ROLAND GARROS

V očích sportovních fanoušků, ale i široké veřejnosti je Roland Garros nepřehlédnutelnou událostí. Turnaj v roce 2022 navštívilo více než 600 000 diváků a byl vysílán ve 223 zemích světa, což potvrdilo status turnaje jako prvotřídní mezinárodní sportovní akce. Roland Garros, pořádaný Francouzskou tenisovou federací, je jediným grandslamovým turnajem, který se hraje na antuce, jednom z nejstarších a nejušlechtilejších povrchů v historii tenisu.

 

Zdroj: Renault Česká republika, a.s.

Exit mobile version