Site icon Cysnews

Společnost P&G představila na veletrhu spotřební elektroniky CES špičkové inovace, které řeší každodenní hygienu, a to i ve vesmíru

Společnost Procter & Gamble minulý týden na veletrhu CES představila své inovace inspirované spotřebiteli, které mění způsob, jakým lidé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň budují udržitelnější budoucnost se značkami, jako jsou Gillette, Oral-B nebo Tide.

P&G LifeLab

Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. V P&G LifeLab, která probíhala online na webu PGLifeLab.com, se experti z P&G podělili o nejnovější informace týkající se:

„Ve společnosti P&G neustále usilujeme o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě,“ říká Marc Pritchard, ředitel značek P&G. Dodává: „Jsme nadšeni, že jsme se mohli na veletrhu CES opět virtuálně podělit o to, jak nás spotřebitelé inspirovali k široké škále nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.“

Více informací naleznete ZDE

Exit mobile version