Společnost HONDA zahajuje prodej modelu CR-V 2021 za rozšiřuje řadu CR-V e:HEV o novou výbavu Sport Line

  • Nová výbava Sport Line představuje v rámci modelu CR-V verzi se sofistikovaným stylem
  • Model CR-V získává nové označení e:HEV s cílem posílit jeho pozici v modelové řadě e:TECHNOLOGY společnosti Honda
  • Model CR-V a zcela nový model Jazz hrají klíčovou úlohu při plnění závazku společnosti Honda elektrifikovat do roku 2022 klíčové modely nabízené v Evropě
  • Inovace v řadě CR-V e:HEV zahrnují nový design litých kol a vylepšený styl interiéru

Společnost Honda zvyšuje atraktivitu modelu CR-V 2021 a přidává novou výbavu Sport Line, která nabízí sportovní a sofistikovaný styl. Inovovaná řada CR-V, která je standardně vybavena pokročilou hybridní technologií, také získává nové označení e:HEV a připojuje se ke zcela novému modelu Jazz e:HEV v produktové řadě e:TECHNOLOGY.

Nová výbava Sport Line

Nová výbava Sport Line je představena spolu s řadou inovací u všech verzí páté generace modelu CR-V. Obložení interiéru je doplněno moderní stříbrnou povrchovou úpravou prvků středové konzole, dveřních panelů a linie, která se táhne přes spodní část palubní desky nad odkládací přihrádkou. U modelů Elegance (SE) jsou nyní k dispozici nová 18” litá kola se stylovým designem a tónovaná skla a u modelů nejvyšší třídy Executive (EX) bylo přidáno bezdrátové nabíjení telefonů.

Nový výjimečný model Sport Line – k dodání ve dvou barevných provedeních, Crystal Black nebo Platinum White – se vyznačuje řadou tmavých stylových doplňků, které zvyšují atraktivitu modelů CR-V e:HEV. Stylové černé prvky zahrnují rámečky světlometů, zpětná zrcátka a orámování oken a také černou povrchovou úpravu litých kol a matic kol.

Výbavy Sport Line se dále vyznačují tmavým chromovaným povrchem kolem mlhových světel a na masce chladiče a dalšími doplňky na nárazníku, dveřích a zadních výklopných dveřích. U verzí Sport Line s pohonem přední nápravy i s pohonem obou náprav jsou v základní výbavě tónovaná skla, která přispívají k celkovému sofistikovanému vzhledu.

V interiéru výbav Sport Line se uplatňují vylepšení, která zvyšují prémiový dojem a špičkovou kvalitu nejnovější stylizace modelů CR-V. Černé dřevěné panely nahradily stříbrné interiérové obložení na konzoly, dveřních panelech a nad odkládací přihrádkou. Doplňuje je povrchová úprava piano black použitá na přístrojové desce a kolem ovládání infotainmentového systému a klimatizace. Volant, řadící páka a kliky dveří jsou také opatřeny povrchovou úpravou piano black. Sportovní prostředí dotváří černé obložení stropu, sloupků a kožených sedadel.

Model  CR-V  e:TECHNOLOGY

Přidání modelu CR-V do řady e:TECHNOLOGY přichází po uvedení nového modelu Jazz e:HEV a modelu Honda e v roce 2020, kdy každý z těchto modelů přispívá ke splnění závazku společnosti Honda 100% elektrifikovat do roku 2022 všechny klíčové modely nabízené v Evropě. Vedle nového označení e:HEV získávají modely CR-V také modrý emblém společnosti Honda zdůrazňující jejich nízké emise.

 

Model CR-V e:HEV

Model CR-V e:HEV si zachová výkonnou a pokročilou hybridní technologii hnacího ústrojí společnosti Honda, která byla použita poprvé u modelu CR-V v roce 2019. Technologie inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD) zahrnuje dva elektromotory, zážehový motor s Atkinsonovým cyklem, inovativní převodovku a tři inteligentní jízdní režimy pro zajištění vysoké úrovně výkonnosti v běžném provozu a bohatší zážitek z jízdy.

Model CR-V e:HEV je vybaven úsporným 2.0litrovým zážehovým motorem i-VTEC, který poskytuje maximální výkon 107 kW (145 hp) při 6 200 ot./min., a výkonným elektromotorem o výkonu 135 kW (184 hp) s točivým momentem 315 Nm. Jeho úsporný hybridní systém produkuje emise CO2 od 151 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) se spotřebou paliva 6,6 l/100km (kombinovaný cyklus WLTP) u modelů s pohonem přední nápravy a emise CO2 od 161 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) se spotřebou paliva  7,1 l/100km (kombinovaný cyklus WLTP) u modelů s pohonem obou náprav. S hybridním hnacím ústrojím model CR-V e:HEV zrychlí z nuly na 100 km/h za 8,6 sekundy ve verzi s pohonem přední nápravy a za 8,9 sekundy ve verzi s pohonem obou náprav a dosahuje maximální rychlost 180 km/h.

U inovovaného modelu CR-V e:HEV je i nadále použita důmyslná konstrukce podvozku zajišťující příjemný zážitek z jízdy a prvotřídní jízdní komfort. Jeho odlehčená a tuhá konstrukce má nízké těžiště, propracované systémy zavěšení přední a zadní nápravy a řízení s proměnlivým účinkem. Nejnovější technologie firmy Honda pro pohon obou náprav „Real Time AWD with Intelligent Control System™“ poskytuje modelům s pohonem obou náprav ve spojení s vyšší světlou výškou jedinečné vlastnosti při jízdě v terénu.

V souladu s mottem společnosti Honda „bezpečnost pro každého“ je ve všech variantách modelů CR-V standardně dostupná v dané třídě nejlepší sada pasivních a aktivních bezpečnostních systémů. Pevná platforma poskytuje základ pro výjimečnou bezpečnost podle koncepce „bezpečnost při kolizích ve všech směrech“. Design této platformy zahrnuje exkluzivní konstrukci karoserie nové generace Honda ACE™ (Advanced Compatibility Engineering), která využívá síť propojených strukturálních prvků k rovnoměrnějšímu rozložení energie nárazu.

Prvky pasivní bezpečnosti modelu CR-V doplňuje systém technologií aktivní bezpečnosti a podpory řidiče Honda Sensing™, který je jedním z nejkomplexnějších balíčků bezpečnostních technologií v dané třídě.

 

Více informací naleznete ZDE