Primark uvádí na trh novou speciální kolekci k příležitosti měsíce boje proti rakovině prsu. Na boj proti této nemoci věnuje 750 000 liber

  • Primark přichází s již druhou kolekcí navrženou ve spolupráci s charitativní organizací Breast Cancer Now a ženami, které postihla rakovina prsu.
  • Společnost chce zároveň posílit povědomí o rakovině prsu prostřednictvím nové kampaně vycházející ze skutečných lidských příběhů o dopadu rakoviny prsu na vztahy, sebevědomí a to, jak ženy vnímají své tělo.
  • V rámci boje proti rakovině prsu věnuje částku 750 000 liber na osvětu, financování výzkumu a podpůrných služeb charitativních organizací zabývajících se rakovinou po celé Evropě, Spojeném království a USA.
  • Kampaň je součástí širšího závazku společnosti Primark podporovat a posilovat postavení žen bez ohledu na nepříznivé okolnosti.

 Primark uvádí na trh speciální kolekci oblečení, spodního prádla, pyžam a doplňků určenou pro ženy postižené rakovinou prsu.

Kolekce byla navržena a vyvinuta společně s charitativní organizací Breast Cancer Now a ženami, které rakovinu prodělaly a podstoupily také operaci prsu. Cílem nové kolekce je nabídnout ženám, jež si prošly náročnou léčbou, produkty navržené na míru jejich potřebám bez kompromisů a za dostupné ceny.

Kolekce obsahuje mimo jiné i pooperační podprsenky, které díky technologii Cool Max zmírňují zvýšenou citlivost, podráždění, otoky a návaly horka. Právě s těmito problémy se během léčby rakoviny prsu a rekonvalescence potýká mnoho žen. I po operaci prsou je pro ženy důležité cítit se a vypadat dobře, a proto kolekce nabízí také slušivou pooperační krajkovou braletku.

Kolekce čítá celkem 28 produktů v různých barevných variantách. Zákaznice v ní najdou pooperační podprsenky, oblečení pro volný čas, trička a košilky, spodní prádlo, noční prádlo a doplňky včetně pantoflí a ponožek. Nová řada bude k dispozici ve vybraných obchodech Primark od 1. října, a to za cen od 110 Kč do 500 Kč.

S uvedením nové kolekce chce společnost Primark zároveň zvýšit všeobecné povědomí o problematice onemocnění rakoviny prsu prostřednictvím nové kampaně, která je postavena na skutečných lidských příbězích. Ukazuje, jaký dopad může mít rakovina prsu na vztahy, sebevědomí i to, jak ženy vnímají své tělo.

V rámci kampaně společnost Primark věnuje 750 000 liber na podporu vybraných charitativních organizací zabývajících se onemocněním rakovinou po celé Evropě, Velké Británii a USA.

Tato částka poputuje na pomoc financování osvěty, výzkumu a podpůrných služeb pro ženy postižené rakovinou.

„Chceme podporovat ženy a zlepšovat jejich postavení za všech okolností. Lidé, které rakovina postihla, jsou všude mezi námi. Jsme hrdí na to, že využíváme našich zdrojů, abychom zvýšili povědomí a získali životně důležité finanční prostředky pro lidi trpící touto nemocí.

Nasloucháme našim kolegům, zákazníkům a odborným organizacím a nabízíme ženám produkty navržené na míru pro každou fázi života. Uvědomujeme si, že speciální produkty pro lidi se zvláštními potřebami nejsou vždy snadno k dostání a cenově dostupné. To je něco, co chceme změnit, a proto přicházíme s kolekcí vysoce kvalitních kousků za dostupné ceny, které jsou pohodlné, funkční a sluší ženám všech věkových kategorií a typů postav,“ uvedla Ann-Marie Cregan, obchodní ředitelka společnosti Primark.

 

Rachael Franklin, ředitelka fundraisingu a komunikace v organizaci Breast Cancer Now, dodala: „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat se společností Primark na spuštění již druhé kampaně s názvem „Primark x Breast Cancer Awareness“ a na uvedení kolekce pooperačních podprsenek.

Prostřednictvím příběhů čtyř žen, které prošly rakovinou prsu, chceme v kampani zvýšit povědomí o projevech a příznacích nemoci i důležitosti jejího včasného odhalení. Jsme rádi, že můžeme společně s Primarkem pracovat na zviditelnění této nemoci a potřeb těch, kteří jí trpí.

Veškeré finanční prostředky získané díky partnerství se společností Primark budou využity na výzkum rakoviny prsu prováděného společnosti Breast Cancer Now a na podpůrné služby pro ty, které rakovina prsu postihla.“

Leeanne Adu, jedna z modelek kampaně, doplnila: „Být součástí spolupráce organizace Breast Cancer Now a Primarku a podílet se na vzniku kolekce pro ženy jako jsem já pro mě byl výjimečný zážitek.

Je skvělé, že ženám postiženým rakovinou prsu někdo naslouchá. Společně se nám podařilo vytvořit dostupné spodní prádlo, ve kterém se budou cítit skvěle ženy bez ohledu na velikost. Jsem moc ráda, že se nám toho společně s Primarkem podařilo dosáhnout.“

Kolekce obsahuje produkty vyrobené z recyklovaného polyesteru. Součástí jsou rovněž produkty vyrobené z udržitelné bavlny z programu společnosti na udržitelné pěstování bavlny.