STUDENT AGENCY a AIR FRANCE KLM spouštějí prodej cenově nejvýhodnějších letenek přes nový distribuční kanál NDC

STUDENT AGENCY TRAVEL, vedoucí prodejce letenek v České republice a globální letecká společnost AIR FRANCE KLM přinášejí pro zákazníky novinku – prodej kompletního portfolia cenově nejvýhodnějších letenek prostřednictvím nového distribučního kanálu NDC (New Distribution Capability). Díky této spolupráci dosáhnou zákazníci STUDENT AGENCY TRAVEL vždy na kompletní portfolio cenově nejvýhodnějších letenek a doplňkových služeb, které letecká společnost nabízí. Nestane se, že by některá cenová nabídka byla k dispozici pouze ve vnitřních distribučních systémech letecké společnosti a nepropsala se do prodejních nástrojů STUDENT AGENCY TRAVEL.

Cestovní ruch prochází v posledních letech důležitým vývojem mimo jiné i v oblasti distribuce cen letenek. Vedle tradičních modelů distribuce přes globální rezervační systémy (GDS) vstupuje na scénu nový kanál tzv. NDC (New Distribution Capability), od něhož si dopravci slibují úsporu nákladů právě na distribuci svých nejvýhodnějších cen letenek a zlepšení prodeje doplňkových služeb. Jeho aktéři, tzn. prodejci letenek, proto čelí novým výzvám, jak nadále zajistit cestujícím komplexní portfolio cen leteckých dopravců včetně těch nejvýhodnějších.

STUDENT AGENCY TRAVEL, největší tuzemský prodejce letenek, patří dlouhodobě k inovátorům v oblasti distribuce letenek do celého světa. „V době hlubokého útlumu způsobeném korona krizí jsme pracovali na dalších vylepšeních našeho online vyhledávače letenek. Spustili jsme jako jedni z prvních IATA agentů prodej letenek AIR FRANCE a KLM přes kanál NDC na našich webových stránkách. Zákazníci tak u nás naleznou všechny ceny letenek tohoto významného dopravce, za ještě výhodnějších podmínek než doposud.“ říká ředitelka prodeje letenek Věra Janičinová.

Rozšíření nabídky pro společné zákazníky kvituje také samotný dopravce společnost AIR FRANCE KLM. „Nový způsob prodeje letenek prostřednictvím NDC je naší prioritou, proto si vážíme rychlého zprovoznění tohoto prodejního kanálu u jednoho z našich nejvýznamnějších obchodních partnerů STUDENT AGENCY TRAVEL. Naše dlouholetá spolupráce se tak ještě více zintenzivňuje“, uvádí Jan Kropáček, zástupce AIR FRANCE KLM Czech Republic & Slovakia.

Zákazníci STUDENT AGENCY TRAVEL také uvidí, které aerolinky jsou ecofriendly – tedy přívětivé k životnímu prostředí

Nejen cena je rozhodujícím kritériem, podle něhož dnešní cestující vybírá svoji letenku. Podle průzkumů z poslední doby asi 50% cestujících, velká část ve věkové kategorii 18-34 let, zohledňuje při nákupu letenky vliv na životní prostředí.

„Rozhodli jsme se ve STUDENT AGENCY TRAVEL přiblížit zákazníků informaci o „ecofriendly“ aerolinkách a označit tyto nabídky letenek na našich stránkách „eco nálepkou,“ říká Věra Janičinová další vylepšení z poslední doby.

Co dělá aerolinku „ecofriendly“? Zejména výrazné snížení emisí uhlíku, přijetí přísného programu recyklace, financování výzkumu biopaliv, nabídka udržitelných a bio potravin na svých palubách, zavedení alternativních paliv, snížení hluku a spotřeby vody apod.

I v této oblasti si nachází obě společnosti společnou řeč. Společnost AIR FRANCE KLM patří mezi lídry ve snižování emisí a přístupu k letectví jako udržitelnému, již 15 let v řadě dosáhla na nejvyšší příčku Dow Jones Sustainability index, ale především dělá konkrétní kroky ke snižování CO2, spotřeby paliva, hlučnosti atd.).