KARLOVA KORUNA, BONI A NATURALIA vyhrály u spotřebitelů

Privátní značky KARLOVA KORUNA, BONI a NATURALIA ocenili respondenti prestižního spotřebitelského programu Volba spotřebitelů. V rámci jubilejního 20. ročníku této prestižní ankety spotřebitelů získalo toto ocenění celkem 53 výrobků privátních značek společnosti PENNY.

O titul Nejlepší novinka se v anketě letos ucházelo 160 nových a inovovaných výrobků. Kategorii Ořechy a suché plody naprosto jednoznačně opanovaly výrobky privátní značky NATURALIA, když ocenění Volba spotřebitelů získalo 40 produktů této značky. Celkem 12 ocenění získaly výrobky značky KARLOVA KORUNA a jeden další privátní značky BONI. „Ocenění našich produktů ze strany spotřebitelů je pro nás to nejcennější, protože ho udělují ti, kteří jsou našimi zákazníky. Současně je pro nás závazkem do budoucna. Jsme hrdí, že si v této prestižní soutěži naše privátní značky vedou tak úspěšně. Je to jednoznačný ukazatel kvality našich produktů, který potvrzuje, že jdeme správnou cestou, když klademe důraz na české produkty s jasným původem a kvalitou,“ okomentovala letošní výsledky Zlata Ulrichová, manažerka strategického marketingu společnosti PENNY MARKET.

O výsledcích v jednotlivých kategoriích rozhodl tak jako každý rok reprezentativní vzorek čtyř tisíc respondentů ve výzkumu společnosti Nielsen. Cílem tohoto výzkumu je zjistit, který z výrobků v dané kategorii považují čeští spotřebitelé za nejlepší.

„Privátní značky jsou naší výkladní skříní. Jejich receptury připravujeme s řadou špičkových odborníků a velký důraz klademe na transparentní a jednoznačně definovanou kvalitu. S tou souvisí i nastavený systém průběžné kontroly kvality, a to je to, co naši zákazníci oceňují, a proto si velmi vážíme toho, že naše každodenní práce byla oceněna i v tomto prestižním průzkumu,“ ocenil úspěch Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality společnosti PENNY MARKET.

Privátní značky PENNY tak navázaly na ocenění z posledních let. Před rokem výrobky privátních značek PENNY opanovaly celkem 4 kategorie a ocenění získalo celkem 17 produktů značek KARLOVA KORUNA, ŘEZNÍKŮV TALÍŘ, NA GRIL a PENNY. V roce 2018 uspěly výrobky řady CRIP CROP v kategorii cereálie, BONI v kategorii jogurty a jogurtové nápoje a KARLOVA KORUNA, a celkově vyhrály v 6 kategoriích.

CO JE VOLBA SPOTŘEBITELŮ?

Marketingový program, který již dvacátým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu v ČR provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů

 

 

OCENĚNÉ PRODUKTY PENNY – VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2020

NATURALIA

Výrobky Naturalia odráží potřeby a přání zákazníků a jsou v souladu s trendem být zdravý a fit. Jedná se o prémiové ořechy, jejichž sortiment byl v posledním roce významně rozšířen. Naturalia jsou neochucené ořechy (obaly jsou na přírodním dřevě) a ochucené (obaly jsou na barevném dřevě). Kromě klasických větších balení, jsou nabízeny v balení „Do kapsy“ v praktických malých baleních na cesty. Naturalia jsou také ořechy určené i na pečení (kokos, mleté mandle atd.).

 

KARLOVA KORUNA

Naše brambůrky (paprikové a solené) a Naše vruby (v příchutích Na gril a Cheddar) jsou vyráběny inovovanou technologií, která je šetrná k životnímu prostředí. Olejové látky nejsou vypouštěny do ovzduší, ale slouží jako zdroj tepla pro ohřev oleje. Odpadní teplo produkované při ohřevu je využíváno k ohřevu teplé vody. Jsou připravovány na řepkovém oleji, který je jedním z nejvhodnějších olejů pro tepelnou úpravu. K jeho přepalování dochází až při 2400 C.

České švestky ve skle jsou kompotem z ovoce bez pecek s originální chutí.

Jarmila, Máslové rohlíčky a Karamelové sušenky jsou novinkami v sortimentu sušenek a všechny 3 spojuje originální a vynikající chuť.

BONI

Ocenění Volba spotřebitelů získalo mléko 1,5 %. Všechny produkty privátní značky BONI jsou vyráběny výhradně z českého mléka.