Mercedes-Benz Prague Fashion Week SS22 se uskuteční od 4. do 6. září 2021 v areálu Pražské tržnice v Holešovicích.

Podzimní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, která se včetně doprovodného programu uskuteční od 4. do 10. září, zavede návštěvníky v rámci přehlídkových dní do prostor, které byly dosud na MBPFW přístupné pouze virtuálně. Fashion Temple, kterým je areál Pražské tržnice, navíc opět poskytne dvě stage. Budova haly 13 se v podobě hlavní stage návštěvníkům otevře od soboty 4. do pondělí 6. září. Sustainable Gallery v podání Terezy Rosalie Kladošové bude po dobu soboty a neděle umístěna v hale 17, vždy od 14:00 do 20:00, a bude volně přístupná pro veřejnost. Zbytek týdne je věnován doprovodným programům konajícím se v různých městských částech Prahy.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week SS22

„Jsme velmi rádi, že díky podpoře městské části Praha 7 a hlavního města Prahy můžeme náš projekt realizovat právě v prostorách Pražské tržnice v Holešovicích, a to konkrétně v halách 13 a 17 a na jejich veřejném prostranství. Prezentace jednotlivých oděvních designérů se tak stane přirozenou součástí prostoru, který v následujících dekádách projde zaslouženou revitalizací a z kterého se stane živý areál slučující kulturu, gastronomii i obchod,“ říká Lukáš Loskot, CEO Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

„Tvorba českých a slovenských módních návrhářů má své fanoušky v Asii i USA, a to i díky Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, události s mezinárodním přesahem, kterou vnímám jako důležité napojení na světovou scénu. Jsem ráda, že můžeme za hlavní město tohle propojení, a tím i tuzemské módní tvůrce dlouhodobě podporovat a současně profilovat Prahu jako město kultury. A po týdnech v online prostředí se těším, až se všichni potkáme na přehlídkách zavedených značek nebo nových objevů, které podzimní edice představí,“ dodává Hana Třeštíková, radní hlavního města Prahy pro oblast kultury a cestovního ruchu.

Přehlídkový program Mercedes-Benz Prague Fashion Week

Mercedes-Benz Prague Fashion Week představí kolekce stávajících i nových návrhářů na sezónu jaro/léto 2022. Přehlídkový program módního týdne uvede celkem 14 návrhářů, dále tři školní ateliéry, a to Ateliér designu oděvu a obuvi – UMPRUM, Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně: Ateliér design oděvu a Technickou univerzitu v Liberci. Ve společném bloku budou své vítězné kolekce prezentovat také finalisté soutěže Preciosa Master of Crystal a vítěz VAN GRAAF Junior Talent Card 2021 Aleš Hnátek. Na scénu se vrací značka NANICHE by Natalie Dufková, novými tvářemi podzimní edice jsou finalista VGJT 2021 Zdenek Marek, návrhářka Valérie Jurčíková, Katarina Filan Halasova se svou značkou MUSA a VALERY by David Nikolov. Dále své nové kolekce na MBPFW prezentují návrháři Vanda Janda, Michael Kovacik, Dominika Kozáková, Pavol Dendis, Denisa Dovala, Zoltán Tóth, Petra Kubíková a návrhářské duo LAFORMELA.

Doprovodný program

V rámci doprovodného programu svou tvorbu představí Jan Cerny v DSC Gallery.

„Značka Mercedes-Benz je partnerem pražského týdne módy od roku 2012 a v současnosti podporuje i řadu dalších módních akcí nejen v Evropě, ale po celém světě. V letošním roce připravujeme pro návštěvníky podzimní edice exkluzivní ukázku našeho nového plně elektrického modelu EQS, který je chloubou našich designérů,“ uvádí Wolfgang Bremm von Kleinsorgen, CEO Mercedes-Benz Česká republika.

 

Kompletní program a podrobnosti k jednotlivým akcím najdete ZDE

Jednorázové vstupenky i VIP vstupy na celý MBPFW jsou k dispozici na www.goout.net.

Více informací naleznete ZDE

facebook.com/mbpfw

instagram.com/mbpfw

26 let Mercedes-Benz ve prospěch módy

Za posledních 26 let se Mercedes-Benz ujal celosvětové role klíčového partnera a titulárního sponzora vybraných módních událostí. Značka se v současné době účastní více než 80 mezinárodních módních platforem ve více než 40 zemích včetně týdnů módy Mercedes-Benz v Sydney, Mexico City, Londýně, Madridu, Tbilisi a Berlíně či uznávaného Mezinárodního festivalu módy a fotografie v Hyères. Mercedes-Benz kontinuálně podporuje vybrané módní akce po celém světě a během dvou desetiletí si podporou rodícího se návrhářského talentu vytvořil obdivuhodnou reputaci. Díky této podpoře mělo více než 90 aspirujících designérů šanci předvést svou tvorbu na 30 platformách po celém světě včetně Milána, Londýna, Prahy, Istanbulu a Berlína.