Národní divadlo uvede představení prodané nevěsty pro lidi, kteří pomáhali ostatním během krize 

Národní divadlo ve spolupráci s Pilsner Urquell nabídne šest stovek vstupenek na představení prodané nevěsty, které se koná 12. září 2020 v historické budově Národního divadla. partner Pilsner Urquell tak chce kromě úsilí zdravotníků, hasičů a sociálních pracovníků ocenit také obyčejné lidi, kteří během koronakrize pomáhali ve svém okolí.

Soutěž o vstupenky

Do soutěže o lístky se mohou lidé zapojit na facebookové stránce Pilsner Urquell od 13. července do 2. srpna 2020. Stačí, když do komentářů pod příspěvkem o představení Prodané nevěsty uvedou, komu chtějí poděkovat a přidají krátký popis, jak konkrétně v době koronavirových opatření pomáhali lidem ve svém okolí. Z komentářů pak Pilsner Urquell vybere 300 lidí, kteří dostanou dvě vstupenky na představení, které se odehraje v sobotu 12. září 2020 v Národním divadle. Speciální porota, v níž zasedne například emeritní vrchní sládek plzeňského pivovaru Václav Berka nebo ředitel Národního divadla Jan Burian, pak vybere dalších deset jedinců, pro které chystá speciální překvapení.

Charitativní představení

Pro charitativní představení se nadchli i sólisté Opery Národního divadla Zdeněk Plech, Josef Moravec, Dana Burešová, Jaroslav Březina a Jan Ježek, kteří nazpívali nejslavnější sborový part z Prodané nevěsty „Proč bychom se netěšili“ v prostorách plzeňského pivovaru. Jeho nahrávka už koluje na Facebooku a Youtube kanále Pilsner Urquell.

„Zdravotníkům jsme věnovali tři mimořádná představení v červnu. Rádi v září poděkujeme i dobrovolníkům, na které upozorní veřejnost,“ uvedl Jan Burian, ředitel Národního divadla. „Koronavirová opatření doslova zastavila život v Česku – a lidé zareagovali velmi rychle a odpovědně. Nyní je čas dát věci zase do pohybu a nastartovat naši zemi. Součástí nového startu je i poděkování všem, kteří pomáhali lidem ve svém okolí zvládnout krizovou situaci. Proto jsme se dohodli s Národním divadlem, že pozveme ty, kteří v krizi pomáhali, na typicky českou operu. Chceme tak odměnit neviditelné hrdiny každodenního boje s koronavirem a zároveň podpořit českou kulturu,“ vysvětluje Kateřina Hašková, brand manažerka Pilsner Urquell.

 

Více informací naleznete ZDE