Heineken® Zelený bar je koncipován tak, aby předvedl, jak lze bary na závodech navrhnout tak, aby bylo možné snížit odpad, vodu, emise a spotřebu energie prostřednictvím inovací.
S využitím odborných znalostí z celého odvětví motoristického sportu byl bar navržen ve spolupráci s Formulí E, Red Bull Advanced Technologies a DHL.
Zelený bar si klade za cíl ušetřit v průměru 6 539 kg odpadu z akcí, 5 335 kilowatthodin energie, 21 128 kg emisí CO2 a 25 108 litrů vody.
Cílem je, aby se Heineken® zelený bar stal standardním designem pro všechny závody motoristického sportu a další akce sponzorované společností Heineken®.
HEINEKEN® „Zelený bar
Světová značka piva a titulární sponzor London E-Prix závodu Heineken® dnes odhaluje svůj první koncept udržitelného baru Heineken® zelený bar jako součást své širší role „udržitelného partnera“ světového šampionátu ABB FIA Formule E s ambicemi učinit závodní události o něco zelenější.
Heineken® zelený bar je zcela nová zkušenost a využívá nové stavební metody, materiály a technologie zaměřené na zlepšování způsobu recyklace, a opětovného použití materiálů. Svým inovativním designem pomůže Heineken® zelený bar snížit spotřebu odpadu, vody, emisí a energie a v konečném důsledku vytvoří udržitelnější řešení baru.
Každý prvek Heineken® zeleného baru bude mít životnost dlouho poté, co bar ze svého místa zmizí. Od uniforem zaměstnanců, tácků vyrobených ze spotřebovaného zrna ječmene použitého během procesu vaření, až po použití opakovaně použitelných a recyklovatelných pohárů.
Heineken Greener Bar at the London FE
Na akci Heineken® zelený bar ušetří až :
6 539 kg odpadu z akcí – ekvivalent denního odpadu z 2 209 „průměrných“ domácností.
5 335 kilowatthodin energie – ekvivalent výkonu potřebnému k provozu 4 337 standardních cyklů myčky nádobí.
21 128 kilogramů emisí CO2 – což odpovídá úspoře emisí z provozu vozidla na fosilní paliv, které objede průměrnou trať Formule E 7 775krát.
25 108 litrů vody – ekvivalent 53 421 půllitrů vody.
V rámci své soustavné cesty k hledání nových inovací, které mohou zlepšit udržitelnost v celé organizaci, vytvořil Heineken® jedinečný experiment s názvem „The Chill Station“, jehož cílem je zkoumat a testovat nové, udržitelnější způsoby, jak chladit pivo. Využívá principy konvekce a kinetické síly k chlazení Heineken® 0,0. To co v tradiční ledničce trvá několik hodin, lze zde zvládnout během několika minut, což vede k 30% úspoře energie.
2016 Formula 1 World Champion, and Sustainability entrepreneur Nico Rosberg attends the launch of the Heineken Greener Bar, a sustainable bar concept, which will be open at the 2021 Heineken London E-Prix this weekend, at the ExCeL centre, Victoria Dock, London. Photo :Matt Crossick/PA Wire
Mezi klíčové inovace v oblasti udržitelného designu patří:
Zero Waste Design – Stoly a lavice v baru jsou vyrobeny z obnovitelného dřeva z jilmů, které přirozeně popadaly v blízkosti pivovaru Heineken v Amsterdamu, což snižuje emise z výroby o 86% *, zatímco barový pult a mnoho dalších částí baru bylo vyrobeno z recyklovaných přepravek Heineken®, které budou znovu použity pro každou událost, což povede k odhadované úspoře 343 kg výrobních emisí.
Opakovaně použitelné přepravní kontejnery – Celý bar je navržen tak, aby se dal snadno uložit do dvou přepravních kontejnerů, které jsou součástí struktury baru. To nejen snižuje množství materiálů potřebných pro konstrukci baru, ale také zefektivňuje DHL přepravu baru pomocí 100% obnovitelné energie (biopalivo HVO100).
100% obnovitelná energie – bar využívá obnovitelné zdroje energie. Pro sezónu 2021 se předpokládá, že emise ušetřené při používání obnovitelné energie budou ekvivalentem množství uhlíku, které pohltí 75 stromů, rostoucích po dobu 10 let .
Zelenější způsob chlazení – prostřednictvím partnerství s Red Bull Advanced Technologies za účelem přenosu vysoce výkonné technologie motoristického sportu do Heineken® zeleného baru, byla vyvinuta chladnička, která Heineken® ochladí až o 20% rychleji, aniž by došlo ke zvýšení spotřeby energie.
Energeticky úsporná střecha – Střecha, která byla vytvořena tak, aby vypadala jako pěna na pivu Heineken®, byla speciálně navržena tak, aby byla lehká na dopravu a montáž a průsvitná, aby si hosté mohli užít slunce, bez nutnosti použít umělé osvětlení což vede ke snížení spotřeby energie.
WOBO stěna – Vytvořením hlavní barové stěny z lahví WOBO – speciálně vyvinutých skleněných lahví, které lze znovu použít pro stavební účely – se ušetří 224 kg produkčních emisí *.
Tinie, Sir Jackie Stewart, Nico Rosberg and David Coulthard attend the launch of the Heineken Greener Bar at ExCel on July 22, 2021 in London, England. (Photo by Tristan Fewings/Getty Images for Heineken)
Bram Westenbrink, globální vedoucí značky Heineken®, uvedl:
„Ve společnosti Heineken® jsme na cestě k zajištění, aby veškeré naše podnikání, od ječmene do výčepu, probíhalo co nejudržitelnějším způsobem. Heineken® zelený bar je naše nejnovější zastávka na této cestě. Máme radost, že jsme vytvořili koncept udržitelného baru, který lze vyvinout a využít ve všech našich sponzorských prostorách, abychom ukázali, že jsme schopni každý den provádět každou část naší činnosti trochu zelenější. Velmi nás těší, že jsme mohli ve spolupráci s Formulí E a dalšími našimi partnery v oblasti motoristického sportu vyvíjet inovace potřebné k uskutečnění této důležité myšlenky udržitelnosti.“
Nico Rosberg, podnikatel v oblasti udržitelného rozvoje a mistr světa Formule 1 z roku 2016:
„Jsem opravdu rád, že mohu být součástí uvedení této úžasné inovace od společnosti Heineken®. Udržitelnost je středem všeho, co dělám, a pevně věřím v sílu inovací, takže jsem nesmírně hrdý na to, že to Heineken® zahrnuje do svého programu a kombinuje odborné znalosti z motoristického průmyslu s jejich znalostmi z pivovarského průmyslu, aby pomohl prosadit udržitelnější řešení pro průmysl. “
Nico Rosberg at the Heineken Greener Bar at the London FE
Julia Pallé, ředitelka pro udržitelnost ve Formuli E:
„Posláním Formule E je předvést, že můžeme žít udržitelnějším životním stylem bez kompromisů. Jsme tak rádi, že jsme s Heineken® spolupracovali na tomto inovativním projektu, který zvyšuje zážitek našich fanoušků s pozitivním dopadem na planetu. Heineken® je na špici v odvětví těchto akcí. Tak na zdraví! “
Eric Wallinger, ředitel pro udržitelnost ve společnosti Meet Green, nezávislé společnosti pro audit udržitelnosti třetích stran, uvedl:
„Osobně se domnívám, že Heineken® zelený bar bude v dostatečném předstihu v 99,9% před ostatními akcemi v tomto odvětví, a to díky promyšlenému a komplexnímu ekologickému designu.“
Heineken Greener Bar at the London FE
„Brew a Better World“
V rámci svých širších závazků „Brew a Better World“ je pro HEINEKEN klíčovým zaměřením udržitelnost, která nedávno vyústila v zavedení nových pivovarských procesů, které zajistí, že veškerý slad bude získáván udržitelným způsobem a že pivovary využívají zelenou energii k výrobě piva Heineken® s co nejmenším dopadem na životní prostředí. Dlouhodobou ambicí baru je, aby se stal řešením na akcích zajišťovanými společnosti Heineken® po celém světě, počínaje závodními akcemi Heineken® 2021 Formule E a Formule 1.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Tato stránka používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam soubory cookie. Jejím používáním s tímto vyjadřujete souhlasOk