PIAF 2017 a Konference Sport

Do Prahy se opět sjedou odborníci na sportovní marketing z několika evropských zemí. Návštěvníci mezinárodní konference PIAF SPORT 2017 se tak budou moci seznámit se sponzorskými strategiemi značek jako Puma, Adidas nebo Plzeňský Prazdroj. Na druhou stranu se sportovní marketéři z domova i ciziny podělí o úspěšné projekty práce s fanoušky a partnery. První den mezinárodní konference PIAF, 23. května se zájemci o profesionální sportovní marketing sejdou ve Studiu Hrdinů v budově Národní galerie Praha – Veletržním paláci. Po loňské premiéře se bude o této specifické disciplíně hovořit zejména z hlediska vytváření značky sportu, sportovního klubu, události nebo zařízení a její následné monetizace ve spolupráci se sponzory. Inspirativní případové studie tak zaujmou obě strany – sportovní manažery i sponzory.„Chceme narušit vžitou představu, že jen velké sporty mohou mít velkou podporu. Že jen kluby a sportovci bojující o medaile mají dost fanoušků a sponzorů. Že sportovní úspěchy generují zájem a peníze, zatímco ve slabších obdobích mizí automaticky oboje,“ říká ředitel PIAF Marek Hlavica.




Booking.com

Mezi špičkové odborníky, kteří už pomáhali mnoha věhlasným i méně známým sportovcům a sportovním organizacím patří Karl Lusbec (Fr.), Joachim Lange (Něm.) nebo Kristian Gotsch (Švýc.). Jak pracují s fanoušky přijdou osvětlit zástupci znovuzrozeného budějovického hokeje stejně jako holandského prvoligového fotbalového týmu Groningen.Evropsky úspěšnou náborovou kampaň pro malé stolní tenisty představí agentura Leemon. O autenticitě sportovce její hodnotě pohovoří olympijský medailista Vavřinec Hradilek.Prezentace Philipa Mitchelsona, autora globální on-line hry Copa90, dá nahlédnout do možností, které pro partnery a sportovní kluby nabízí oblast iSportu.

Konference Sport 2017 je určena především sportovním manažerům všech úrovní, komunikačním a marketingovým agenturám a zástupcům sponzorů.

Více o konnferenci : www.piafawards.com/conference/sport

Kompletní program : Prague International Advertising

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *